15 November 2010

Selamat Pengantin Baru Gee & Fendi



Alhamdulillah, tanggal 12/11/10 (9,8,7,6....) bestpren kitorang, Kapt. Rozita Hanim telah selamat diijab kabulkan dengan jejaka pilihannya, Nor Afendi. Majlis akad nikah dilangsungkan secara sederhana di Masjid Kg. Musa, Kuala Nerang, Kedah.

Seperti yang dirancang, kami anak-beranak bersama-sama sekumpulan anak tempatan yang dianggotai oleh Syah, Abg. Long & Tim bergerak dari Jitra ke sasaran berpandukan GPS serta kad jemputan. Dengan izin Allah, sempat jugak kami sampai on time (on time la sangat, sampai2 pengantin laki dah ready nak salam tok kadi dah.. hehe). Jadi aku selaku jurugambar tak rasmi dibantu Syah merakamkan detik-detik manis pasangan mempelai ni. Amik gambar dulu, caj ke xcaj belakang kira... hehehe...

Saat ditunggu telah tiba. Debaran kian terasa..

"Aku terima nikahnya.. Eh silap, aku nikah akan dikau.."

Alalala.. tersipu-sipu.. Comel la tu?

Alhamdulillah, selamat akhirnya. Sempat la nak pegi toilet kejap lagi.

Wajah ayah kedua-dua mempelai. Serius nih.

Baca betul-betul bro, karang ade terselit cek kosong pulak.

Jurugambar: "Op.. op.. berenti macam tu. Stay 2 minit, nak amik gambar."
Pengantin: "Udah la tu, dah nak krem tangan nih. Gaya lain la pulak."

Ewah ewah, cincin pun duduk atas pelamin!

"Ni sarung depan kamera je tau, sat lagi pulang balik kat saya na.. Dua-dua saya punya."

Antara shot yang paling aku suka.

Kurr.. kurrr..

Barisan pelakon utama.

Posing bukan main, tadi terketaq-ketaq. (Nota: Saya tiada dalam gambar)

"Syok pulak akad, rase macam nak try 2nd time"

"Pengantin tak pengantin, yang penting saya dah rasmi ini katil. Wahahaha!"


Tiada ulasan:

Catat Ulasan