10 Oktober 2010

Perasmian Blog Amyrad Design

Gambar ihsan, jumpa dalam Google image

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua yang hadir. Terima kasih atas kesudian para hadirin untuk meluangkan masa turut sama dalam upacara perasmian blog ini. Silalah jamu selera dengan juadah yang ade di sekeliling tuan2 dan puan2 ye. Jangan malu, jangan segan.

Memandangkan ni blog saya yg pertama, saya dengan rasa rendah diri memohon maaf sekiranya banyak yang terkurang. Harap dapat beri banyak tunjuk ajar dan sokongan. Memandangkan saya tak minat menaip apatah lagi membaca maka doakanlah blog ni mempunyai entry2 yang cukup untuk dipanggil blog.

Objektif blog ni dibuat tidak lain dan tidak bukan untuk menghimpunkan hasil2 karya Amyrad™ untuk santapan mata saudara-saudari sekelian. Saya bukanlah orang seni jadi karya2 saya ni dibuat sekadar yang termampu. Ade yang boleh mengembangkan lubang hidung, ade jugak yang boleh menyumbatkan lubang jamban.

Kalo saya rajin mungkin saya akan selitkan sikit2 tips yang saya dapat sepanjang berdamping dengan dunia  digital, xkira la designing ke, troubleshoot komputer ke, ape2 je la. Semoga ilmu yang saya bakal kongsi dapat memberi manfaat kepada orang ramai. Tapi haruslah diingat, saya malas menaip, maka kalo blog ni hambar janganlah pelik arakiannya..

Sekian, wabillahi taufiq wal hidayah. Sesungguhnya yang baik datang daripada Allah, yang buruk adalah atas kelemahan saya sebagai seorang hamba. Kita hanya mampu merancang dan berusaha, tetapi kepada Allah lah kita memohon kerana Dialah yang Maha Berkuasa ke atas tiap-tiap sesuatu.

Wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan