10 Oktober 2010

Montaj Wedding Afriza & Firdaus Khan

 

Alhamdulillah, selesai 1 lagi task aku. Ni kire montaj ke-2 aku buat utk wedding tahun ni.

Tajuk: Rabne Bana Di Jodi (Allah Has Made Life Partners)
Jangka masa: 10 minit 15 saat
Format: AVI & MPEG2
Perisian yang digunakan: Power Director 8, Swish Max 3, Adobe Photoshop CS3
Masa digunakan untuk menyiapkan montaj: Lebih kurang 1 bulan.
Rating sendiri: 4.6 (Berdasarkan kemampuan pada masa ini)
Rating client: Ntah, kalo dia terbaca blog ni harap dia boleh komen. (tapi kalo komen negatif aku tapis, hehehe)

Video ni lebih dari 10 minit so xboleh upload ke youtube.

Snapshot video















Sebalik tabir


Montaj ni dibuat dalam keadaan aku yg penuh stressfull (penuh dengan full tu sama maksud.) Bukan disebabkan montaj ni tapi byk bende yang mengganggu sanubariku terutama hujung2 bulan ni. Stress yang cukup utk menyebabkan stress ulcer aku yg dh lama kena ni datang balik (balik raya la kononnye tu). So lepas habis task ni aku harap aku boleh fokus utk berhadapan dgn stress ini. Semoga Allah bgi kekuatan, insya Allah.

1 ulasan:

  1. AKu lah client radzi ni..Pasangan suami ister ni my exclassmates in Uni dan skang my officemates..Terima kasih yang tak terhingga radzi..my husband & i..sangat berpuas hati dengan hasil kerja kau..bukan kitorang je, family aku, uncle2, anty2 sume puji tak berhenti..hehe..dengan masa yang singkat kau dapat siapkan semua dan terima kasih atas segala pertolongan lain..terima kasih diatas segala kerjasam..doakan kau berjaya didalam bidang yg baru diceburi ;)

    BalasPadam